Průběh zakázky

zákazník nás kontaktuje se svým požadavkem ohledně výrobu nábytku a domluví si s námi schůzku  – nejlépe na místě realizace.

– ve stanovený termín se sejdeme na dohodnutém místě – vše si vysvětlíme, ukážeme zákazníkovi naše možnosti ohledně materiálů a kování a prostor pro nábytek si zaměříme

– do týdne vypracujeme zákazníkovi cenový náhled nábytku podle domluvených parametrů

– po odsouhlasení cenového náhledu – nábytek nakreslíme a vytvoříme konkrétní cenovou nabídku

– na druhé schůzce – zákazníkovi nákresy předáme, vše mu vysvětlíme, pomůžeme s výběrem materiálů a kování a domluvíme se na vlastní výrobě nábytku

– před vlastní výrobou nábytku zákazníkovi vystavíme zálohovou fakturu a v případě potřeby

(požaduje – li to zákazník ) i smlouvu o dílo

– po zaplacení zálohy nábytek vyrábíme

doba výroby je standartně 6-8 týdnů od připsání zálohy na náš účet

– po předání (namontování nábytku u zákazníka) nám zákazník doplatí zbývající část

z celkové dohodnuté ceny nábytku a začíná běžet 5 -ti letá záruka na naše výrobky

 

Těšíme se na vaše zavolání

S pozdravem  Truhláři Hopla